Aerobic Terem
Aerobic termünkben akár 40-50 fő is kényelmesen tud tornázni, a terem nagysága, színei, felszereltsége egyedülálló a városban. A szakképzett, okleveles, eredményeket elért edzőink adják a garanciát arra, hogy minden vendégünk elérje az általa kitűzött célt és elégedett legyen önmagával. Változatos órarendünk és az időbeosztás mindenki számára elérhetővé teszi az órák látogatását. A kerékpárral érkező vendégeinknek ingyenes, kamerával megfigyelt tárolót biztosítunk.

Ezen belül a következő óratípusok találhatóak meg:

 

Alaplépésekre épül, mely során step padok segítségével különböző elemekkel tarkítva érjük el azt, hogy a szervezet elindítsa saját zsírégető folyamatát, valamint keményen megdolgoztassa az alsó test izmait és eközben formálja a combot, popsit, vádlit stb.

Zsírégető Aerobic  és ZUMBA DANCE

Hasonlóan az előzőhöz egy egyszerű koreográfiára építve, padok használata nélkül a célzott és problémás területek formálása és a felesleges zsírok elégetése a cél.

Alakformáló Aerobic, Has, far, comb party,
Hasparty, Body Toning, YOUNG Finess-AEROBIC

Rövid bemelegítés után a problémás testrészeket megcélozva bombázzuk szét a zsírsejteket a hason, combon, popsin, hogy ezen gyakorlatok által a felsorolt testrészek feszesek és rugalmasak, valamint kívánatosak legyenek. Idősebbeknek kifejezetten ajánlott.

Aerobic alapokra épülő mozgásforma, amelybe belecsempésztünk különböző kick-box gyakorlatokat, amik hozzá segítenek a has, far, felsőtest és a comb izmainak formálásához, valamint a zsírégető folyamatok beindításához.

Hatalmas labdákon végzett aerobic edzés, melynek az a kivételes előnye, hogy azok is végezhetik, akiknek esetleg gerinc, térd, boka problémájuk van. Ugyanúgy megtalálható a fit-ball-on belül a zsírégető és alakformáló óra. Roppant közkedvelt és hatásos óratípus. Idősebbeknek kifejezetten ajánlott.

Ez az óratípus olyan testgyakorlatok összessége, amelyekkel elsősorban nyújtjuk az izmokat és mozgékonyan tartjuk az ízületeket. Az óra alatt statikus, lassú és óvatos mozdulatokkal végzett nyújtás történik, melyek során a nyújtó pozíciókat bizonyos ideig megtartjuk. Magunk felé fordítjuk a figyelmünket, kizárjuk a külvilágot, újra megismerjük, felfedezzük a testünket, stresszt oldunk, relaxálunk mindamellett, hogy folyamatos izomfeszüléseket viselünk el hajlékonyságunk és izületeink mozgékonyságának visszanyerése érdekében.

A megnyújtott, laza izomzat ugyanis könnyebben és erőteljesebben képes regenerálódni, válik felkészültebbé a további szabadidőmozgással történő terhelésekre. A stretching gyakorlásával megnyúlt izmaink karcsúsodni fognak, ami alakunkat pozitív irányba alakítja. Tartásunk is javulni fog, hiszen az izomzatunk engedni fog, nem fogja tovább húzni, deformálni gerincoszlopunkat. Hatására jobban fogjuk magunkat érezni a testünkben, hiszen tudjuk, mennyi kellemetlenséget tud okozni, ha egy-egy előrehajlás, fejfordítás, karmozdulat komoly nehézségek árán válik kivitelezhetővé izmaink merevsége, izületeink kötöttsége miatt. Ilyenkor több évvel idősebbnek érezzük magunkat, mint amennyi vagyunk valójában. S nem elhanyagolható az a tény sem, hogy miközben szabadidő sportolóként különböző mozgásokat végzünk különböző célok eléréséért, a stretchinggel csökkenthetjük az esetleges óraközi húzódások, szakadások előfordulását.

Az 1880-ban a németországi Düsseldorfban született Joseph H. Pilates dolgozta ki ezt az egyedülálló edzésmódszert. A jóga teljes összpontosítását és speciális légzéstechnikáját összekapcsolta tornagyakorlatokkal, illetve más sportok erőnléti gyakorlataival, és ily módon valami egészen új dolgot alkotott. Programját a „Kontroll művészetének” nevezte el, hiszen legfontosabb gondolata a testkontroll ill. a mozgáskontroll volt.

Miért is fontos számunkra, hogy mozgásunk kontrollált, vagyis ellenőrzött legyen?

Ahhoz, hogy az izommunka hatékony legyen, karcsúsodjanak izmaink, vagy erősödjenek ill. megnyúljanak, odafigyelésre, összpontosításra van szükség. Arra, hogy precíz, tudatos mozgástechnikával és légzéstechnikával, izomérzettel hajtsuk végre a gyakorlatokat. S mialatt mi önmagunkra figyelünk, ezzel visszatérünk fokozatosan önmagunkhoz, kikapcsol az agyunk, elfelejtjük a mögöttünk lévő nap problémáit, stresszhelyzeteit, óra végén megnyugodva, újult erővel térünk haza.

És még mit adhat nekünk a pilates óra?

Mivel ez az óratípus minden szempontból a testre, mint egészre tekint, biztosak lehetünk abban, hogy egy-egy óra programja az egész testünket át fogja mozgatni, ill. nyújtani. S mivel minden gyakorlat kiinduló pozíciójától a végpozícióig lépcsőzetesen haladva a könnyebbtől a nehezebb felé jutunk el, így minden ember számára azt adhatja, ami akkor, abban a pillanatban számára elegendő és kielégítő.

A pilates óra által szervezetünk megtelik energiával és élettel

Kiknek javasoljuk ezeket az órákat?!

Mindenkinek, aki

  • – elmúlt 3 éves és még nem töltötte be a 110-ik életévét,
  • – fogyni szeretne,
  • – csinosodni szeretne,
  • – jól akarja érezni magát a bőrében,
  • – unja már, hogy bármit csinál nem változik az alakja,
  • – kemény, kerek popsira, szép combokra, lapos hasra,
  • – szép felsőtestre vágyik
  • – egyszerűen csak mozogni szeretne,
  • – ki akar kapcsolódni a napi problémákból és egy jó társaságban és hangulatban szeretné az idejét eltölteni,
  • – úgy érzi ? már túl idős ahhoz, hogy ilyen tornákat végezzen (nekik nagyon, mert csodákat fog velük tenni a mozgás),
  • – tetszeni akar a férfiaknak.

Egyszóval MINDENKINEK aki törődik saját magával!!!

Minden kismamának ajánljuk, aki már túl van a harmadik hónapon, egészen a nyolcadik hónap közepéig. A gátizomzat erősítésével sokat könnyít a szülés nehézségein, ezenkívül segít az alak és a testsúly megőrzésében.

Kerékpáros, zárthelyi aerobic edzés. ( Tervezett szolgáltatás )

A kiegyensúlyozott lélekért és fizikumért.  TERVEZETT ÓRÁK 2012 – ben.

Hatha Jóga:

A jóga kiválóan alkalmas a mozgásszegény életmód, az egyoldalú vagy kötött sporttevékenység, vagy a fizikai és szellemi kifáradással járó munka egészségre káros hatásainak ellensúlyozására. A jóga gyakorlatai megmozgatják, és kiegyensúlyozott működésre ösztönzik a test izmait, ízületeit, a csontrendszert, a belső szerveket, az érrendszert és az agy sejtjeit.
A jógához nem kell semmi extra hajlékonyság. A merev izomzat a jóga hatására fokozatosan lazul, rugalmasabbá válik. Nem utolsó sorban nagymértékben oldja a stresszt, amely – sajnálatos módon – a modern élet velejárója.
Időpontok: az órarend menüpontban
                                                                                              Kismama Jóga:

A kismama jóga abban különbözik a hatha jógától, hogy a gyakorlatokat speciálisan, a babát várók eltérő testi és lelki igényeire alakították ki – vagyis nem tartalmazza azokat a pozíciókat, amelyek előnytelenek lehetnek. 16. héttől ajánlott.
Időpontok: az órarend menüpontban

Gyerek Jóga:

Egy gyermekjóga foglalkozás sokkal többet ad egy tornaóránál, hiszen nemcsak az ászanákat, testgyakorlatokat célozza játékos formában, hanem a légző, lazító, relaxáló gyakorlatokon keresztül észrevétlenül fejleszti a személyiségét, erősíti önbizalmát, pozitív gondolatokat indít el a tudatában.  4-13 éves korig ajánljuk.  Időpontok: az órarend menüpontban.

 ZUMBA  DANCE

A zsírégető óránk egy könnyű koreográfiára épülő teljes vázizomzatot átmozgató mozgásforma, melysorán a zsírégető pulzustartományban dolgozunk az egész óra alatt. Így serkentve a szervezetünket az aktívabb anyagcserére és ezáltal a test zsír % csökkentésére.

 FLEXI  – BAR  ALAKFORMÁLÓ  ÓRA

– Hatékony mindenfajta hátfájdalmak kezelésére
– Erősíti a kötőszövetet
– Erősíti és “laposra formálja” a hasizmokat
– Javítja a testtartást
– Preventál és rehabilitál
– Javítja a koordinációt és az egyensúlyt
– Segíti a terhesség utáni gyors regenerációt

                                  Callanetics ,  Port De Bars  és   FULL -Ball

A torna során elsősorban a mélyen fekvő izmok dolgoznak, mely nagyban segíti a gerinc feszítő izmainak, valamint a derék környékén, a medenceöv belső részén lévő gerinc menti izmok erősödését Ezáltal megelőzzük a derék és hátfájásokat, illetve mérsékeljük a már kialakult fájdalmakat.
Nagy figyelmet szentel a comb izmainak erősítésére, mellyel enyhíti, illetve megszüntetheti a térdfájdalmakat.
Rendszeres gyakorlásával megelőzzük a csontritkulást és meszesedést!
Formáljuk a teljes testet, megszabadulhatunk a felesleges zsírpárnáktól.
A figyelem összpontosítása és sok nyújtása révén kitűnő a relaxáló, feszültségoldó hatása.
PRÓBA LEHETŐSÉG

Próbálja ki egy alkalommal  csak regisztrációs díjért / 625 ft. / a fentiekben felsorolt óráink valamelyikét VIP kártyával !
Az órák kezdési időpontját az ” Órarend menüpontban ” tekintheti meg.
Fontos: az összes VIP belépőt kizárólag egy alkalommal lehet felhasználni , több alkalommal nincs lehetőség más VIP belépő felhasználására .  Az itt letölthető VIP kupont kell elhozni .
Tájékoztatás !!!  A VIP kuponon szereplő ” Egy alkalmas ingyenes belépő ” jelentése , hogy az Ön által kiválasztott órán történő megjelenés ingyenes , kizárólag a  regisztrációs díjat kérjük el , melynek összege 625 ft.

Nyissa meg a PDF file-t (kattintson rá), és nyomtassa ki az erobic óra látogatására jogosító VIP kártyát! >>> PDF file VIP